Alla inlägg under augusti 2012

Av emma - 3 augusti 2012 13:59

sitter just nu på famos balkong å chillar fläsket! precis duschat å fixat mig, väntar på att challe ska komma för vi ska iväg å handla 25 års present :]
efteråt ska jag umgås med petra & ida, vi ska kolla på film & kränga godis.
kanske kolla på en lägenhet oxå :]
har gått ner 4 kg på två veckor, hur?
jag har perioder då jag bara kan äta en gång om dagen, vilket jag gjort nu i 2 veckor. som i förr går fick jag knappt i mig en hamburgare så det är bra.
folk säger dock att det inte är bra, men jag mår bra av det så det skiter jag i :]
mina jeans som satt as hårt innan (fick nästan ligga på golvet å ta på dom) måste jag idag nästan ha skärp till hihi!!
götttttt ;]
dock har jag fått något konstigt sår på magen :0 hm..
posshaj

Av emma - 3 augusti 2012 00:17

bilderna blev suddiga på mobilen, hm..


                 

Av emma - 2 augusti 2012 11:05

godmorgon eller godmiddag ?
jaja, nu sitter jag och dricker kaffe oss famo :]
idag är jag på lite bättre humör efter gårdagens samtal som blev negativt.
blä inget jag behövde menmen..
idag ska jag ha en hel dag med min bästa vän petra ! vi ska bl.a fika, färga hår, kanske ut och kolla bebis saker och ikväll äta ute :] mums !
ska försöka ta massa bilder idag (y)

Av emma - 1 augusti 2012 21:03

hajhajgajhajhajahahbddjsuhd!!
ja då körde jag ifrån mamma idag :[ saknar henne redan..
körde ut till pappi för han å jenni skulle iväg, busade med thea & tuva. dom badade även i dammen eftersom challe gjorde det hihi!
när jenny kom hem tog jag hennes bil och körde ut till kim, tog alla grejer utom - 3 lampor hahaha! men det tar man på lördag när jag ändå jobbar, ville även träffa min bebis sigge idag men han kom inte när jag va där :[ ouf !
snart kommer ante och vi ska kolla på filmen 21 jump street, lär somna -.-
hajdå !

Ovido - Quiz & Flashcards