Alla inlägg under oktober 2012

Av emma - 11 oktober 2012 01:13

hey :)
idag blev de tvätt som stod på schemat, sen kom jenni och även moster =D
sen stack jag till tandläkaren, inget vidare kul kan jag säga!
eftersom de är sista året för mig gratis gjorde dom en noggran koll, de minsta lilla dom tveka om de kommer bli hål osv vill dom laga! så ska laga 6 tänder! kul...

efteråt blev de taco mys med jenni och efter tacosen blev de bio =D
vi såg filmen "Ted" garva så tårarna rann och alla runt undra nog va vi hade för fel.. men den va verkligen se värdig !

nu ikväll har de hänt massa skit menmen. sen nu när jag skulle ta natta ciggen ser jag i huset mitt över en tjej som slänger sig på sängen å efter kommer en naken kille!
jäääävlar vilken "porrfilm" jag och jenni fått se ikväll..
asså de är ju äckligt, varför inte dra ner persienerna?
och ja vi va ju tvungna å kolla hahha!
LOL !

idag insåg jag att siggelina har tappat sitt ena vita morrhår vid ögonen.
mm söt....

nu ska vi sussa!

naaaatti =D

Av emma - 9 oktober 2012 21:28

häääääääääääääy !

 

precis suttit och kollat på "killkod". hmm,

som tex :

-ex-sexet är bäst

och killars kod är

- låt mig ha kul först.

hahah jaa men okej hej!

 

innan dess kollade jag på något program,

där ställdes frågan:

- kan man ta tillbaka en kille som varit otrogen mot en?

svaret blev så jävla sant!! :

- ja varför inte? alla förtjänar en andra chans och litar

du på killen så varför inte?

vi lever bara en gång.

 

och de svaret tyckte jag va sjuukt bra och SANT !

men de va ju väldigt va en del agerade negativit med de.

- ska du ta tillbaka kim osv?

varför ska de just handla om kim så fort jag skriver om något?

och vad händer om vi nu blir tillsammans igen?

INTE ETT JÄVLA SKIT !

förlåt men är så sjuuukt trött på att folk

bara inbillar sig saker hela tiden.

sköt era egna liv istället -.- DAAAAAAAAH

och förresten, de va jag som gjorde slut? eller? JO!

 

nu kollar siggelina på tv så får väl joina.

idag köpte jag en digital kamra för 150 kr,

haha den ska jag ha med mig till

gran canaria för å ta bilder under vattnet =D hihi.

ganska bra ändå (;

 

possssssssss

   

 

Av emma - 8 oktober 2012 23:16

heeeej :]
jobbat varje kväll sen i fredags tills ikväll.
så nu är jag ledig i två dagar sen på
de igen :] tur man trivs på sin arbetsplats!

nu ligger jag i soffan och busar med siggelina, hon låg fint i sin korg
som jag och jenni gjorde till henne :)
haha..

imon kommer antagligen Sophie hit,
annars ska jag inte göra ETT skit!
ska inte gå eller köra en meter ifrån lägenheten haha..

på onsdag blir de tvätt, tandläkaren och sen bio på kvällen med jenni :]
vi ska se filmen - Ted !
hoppas den är bra hihi..

nu ska jag se klart på filmen sen kryper jag och min bebis ner och sover tills vi vaknar igen!

poss natti.

- we are never ever getting back together!

Av emma - 7 oktober 2012 00:34

idag blev de kalas för min fina kusin rasmus, han fyllde 18 år härom dagen =D
kunde bara va på kalaset lite för jobbade 18-22 ikväll.
hade kollat fel såklart..
jobbar imon och måndag, sen ledig tisdag och onsdag sen jobba torsdag å fredag! intressant va? haha näe.

precis kollat på,
- the pacifier.
åååå vin diesel är ju så sjukt SNYGG/HET/SEXIG/PERFEKT!
ja jag vet ingen är perfekt,
men han är fan!!
han verkligen kunnat göra allt för å få röra på han.. (desperat) haha

nu ligger siggelina i mitt knä
och hubbe blev precis rädd för något så han flög upp i soffan.
MIN NYA SOFFA :[

bilder kommer någon dag på min lägenhet för er som vill se den =D

poss

Av emma - 6 oktober 2012 01:36

idag va jenni här, vi åt kanelbullar (ja de va kanelbullens dag igår), vi drack kaffe, mös med piggelina (siggelina) och sist men inte minst drack vi JULMUST <3 muuuums =D

sen skjutsade jag jenni till stationen för hon skulle åka till sin pöjk :]
och jag körde å jobbade!
ska jobba lör,sön,mån,tis & ons =D
nice!

nu ska vi sova.
- vilka vi?
jo jag, piggelina, kim & hubbe!

några problem så kom till mig och
gå inte bakom min rygg ;]

poss

Av emma - 4 oktober 2012 14:17

godmiddag !
igår när vi skulle sova så tyckte jag de
luktade piss i sängen,
mycket väl hade Sigge pissat på täcket och båda kuddarna!
de hade runnit ner i madrassen!
GAAAAAAAAAAAAH

va sur på han igår så han fick följa med Kim hem för palla inte torka
piss mer!
idag ska jag ut till pappa å comp
med honom samt tvätta mina säng saker!
tycker inte om min bebis mer så nu skänker jag bort honom till min familj!
så får nöja mig med piggelina :]

nu ska jag plocka undan sen äta frulle å sen handla =D
kul dag..

poss

Av emma - 2 oktober 2012 23:00

ja jag ska börja med att jag är irriterad!
på en tjej (ja läser du detta så menar jag varje jävla ord, och de borde du fatta!?!?)
såg på fb igår att en tjej skulle tatto sig, men hon hade ingen jävla aning om vad hon skulle tatto så frågade alla andra vad hon skulle göra så DOM bestämde vad för tatto hon skulle göra.
jag kommenterade att hon skulle va 100% på sin sak för hur kul är de å sitta där om 30+ år med en ponny på kroppen som inte betyder en skit?
hennes kommentar blev,
- ta en dag i taget!
jaja ta du en dag i taget snäckan!
så ska vi se vem som skrattar om 30+ år! mohahaha så omogen..

jajajaja, över till de glada =D
nu är soffan på plats osv, jätte fint!
men igår blev de chock för den va ju as stor haha! minns inte att den va så stor när jag beställde den...

är ganska nojig när de gäller att backa
med släp, men igår va jag tvungen och backa (typ 20m) och smalt va de + två gubbar stod å glodde, men jag klarade de =D fick även beröm av dom (Y) stolt.. eh eh ehehe.

nu ska jag och mr. BIG sova!
natti [:

Ovido - Quiz & Flashcards