Alla inlägg den 15 november 2012

Av emma - 15 november 2012 01:42

tjenna !

igår va jag oss min fina gammel famo :] hon mådde bra å allt så de va skoj!
efteråt kom famo hit å käkade tacos, sen träffade jag jenni så vi gick en stor runda ! har bara 58 dagar på oss att bli i form till GC =D längtar som fan!!
ska bli så himla skönt å bara glömma allt för en stund ! MUUUMS =D
efter vårt gående körde jag hem till snuffe, hubbe & paddan !
blev massa mys.
och för er som undrar,
nej vi är inte tillsammans! tänkte skriva en hel novell för er imon om allt skitsnack osv !

idag fick paddan följa med mig hem för å träffa sin syster siggelina, men siggelina hatar honom, morra å bet till o h med mig ! så imon får paddan åka hem igen haha..
men nu är jag och siggelina vänner igen så hon ligger i sängen bredvid mig :]
ikväll åt jag gott med Angelica, Julia & Rebecka, efteråt blev de bio!
twilight filmen, gud så bra!
ska lätt köpa den å se den om å om å om igen ! den va sjukt bra! men vill ha en till....

nu ska jag sussa för imon blir de Lund sjukhus, sen Malmö för lite shopping! love =D

ser fram emot en helg + vecka full med jobb :]

med rubriken menar jag att det är synd hur folk kan ändras så snabbt. på en sekund..
jaja dags att leva sitt eget liv och bara bry sig om sig själv ! (känns som de)

PUSS HEJ

Ovido - Quiz & Flashcards