Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av emma - 7 oktober 2013 00:07

haaaaaaaj :)

nu ska jag berätta hela min helg för er, i minsta detalj ;]

fredag: umgicks med famo hela förmiddan/middan. handla blommor, tvätta å snodde cidor !
vid halv 3 kom vicky och hämta mig. trög den bruden hahahah!!
hon fattade inte vad jag menade med hudfärgade tights..
(råkade säga leggings först men ändå) så fick följa med henne och köpa såna :) snäckan då!
efteråt stack vi hem till mih och började fixa oss i full fart.. när vi väl börjat gå och kommit halvvägs bestämmer sig vicky för och köra till karro! så det gjorde vi, full rulle dit!
väl oss karro blev det god dryck och god mat med trevligt sällskap!
det va ju bara vi i KVP men fan så roligt vi har alltid ;D <3
vid 1 kom jenni och hämta oss och skjutsa oss till Harrys.
där köpte henny 2 drinkar till mig (!?) sen stack hon !
haha där stod jag helt själv som vanligt.....
tur att jag hitta Mårten som ville vara med mig och min plutt.
efteråt åkte jag med plutt hem :)

lördag:
vakna upp bredvid plutt, ganska yr..
han va ganska trött på mig.. jag är väldigt pratglad av mig och när jag är full är jag 100 gånger värre.....
men ja, jag vakna upp iallafall efter 4 timmars sömn.. WOHO fortfarande full och full rulle på mig (rastlös)
väl hemma, fixa och byta om för sedan cykla till Finja där det var 45 års fest :D
orkade dock bara till halv 2 sen cykla vi hem igen..god mat och god dryck där med, Janet är bäst på att laga mat !!!!!
plutt hämta mig igen å jag sov där. idag bjöd jag honom på Max (romantisk midda) sen stack vi till jula å spendera onödiga pengar...
ikväll har jag krängt tacos med jenni, Stoffe & challe :)
namnam och nu ska jag sova!
imon börjar jobbe veckan..

poss

- jag gillar inte när killar kommer fram till en (har flickvänner) och börjar med det ena och det andra.
tex. du är fin som du är, din kille är nog lycklig över att ha någon som dig å massa skit..

1. för det första tror jag inte att din flickvän blir så jävla glad av att du står och säger fina saker till en annan tjej som du ska säga till henne?!

2. jag skiter i om du tycker att jag är fina bröst (tydligen såg han genom klänningen) för det är min killes åsikt jag gillar !

3. min kille är kanske lycklig över att ha mig, men bara för att jag är fin på utsidan behöver det inte betyda att jag är fin på insidan?

4. vissa killar går verkligen bara på utseendet.

5. bra killar finns bakom varje hörn, sa Gud och skratta medans han gjorde jorden rund !

PUNKT

Ovido - Quiz & Flashcards