Alla inlägg den 27 maj 2013

Av emma - 27 maj 2013 00:41

hejhejhej!
morsdag idag som alla traggat om på facebook & insta....
jaja!

jag glömde säga att jag klarade provet om diabetes å insulin. så på tisdag morgon ska SSK med mig å kolla när jag sticker :D hjälp.. först i tisdags sa chefen att jag kunde sticka henne, blev helt rädd å tänkte på mina pengar så tackade nej :D bäst så kanske..

vill baaaara påpeka att mycket av mina sms konversationer är på skämt. så ta helst inte dom allvarligt (finns folk som tappat humorn)...

jag fattar inte riktigt vad de är som händer uppe i sthlm.. men tycker de låter sjukt iaf. jag själv är inte rasist men ibland kan jag lätt dra alla över en gräns (beroende på vilket humör jag är på) men jag läste ett inlägg ifrån en som icke är svensk! och hans text var jag tvungen att visa er :] läs å förstå :D nu sussa, nattttti :D

gissa vilken film jag ska se imon? wäääääääy :DDDDDDD

poooooss

Ovido - Quiz & Flashcards