Alla inlägg den 25 december 2014

Av emma - 25 december 2014 00:11

då var julafton slut för detta året :)
vid ett körde vi ut till bodil & Gert för julmat sedan lämnade jag dom för jobb. fick glögg & choklad ask av en vårdtagare :)
jobbekvällen gick ganska snabbt, efteråt körde jag till dom igen, fick mina julklappar & är super nöjd :)

fick en värmefilt av challe, kanon bra då jag fryser när jag sitter i soffan eller ska sova :)
en guldig klocka & förklädde av famo, perfekt det med! nu har jag alla klockor jag vill ha :D
av pappi, jenny, thea & tuva fick jag presentkort på djuraffären (nu ska här handlas fler djur hihi), dator/skolväska (vilket var det enda jag önska mig denna jul), 13 nr utav en tidning ( amelia) & kort på thea & tuva :)
av bodil & gert fick jag presentkort på hemmakväll, nomnom!
så jag är suuuuper nöjd :D !!

igår var jag oss mammi, vi julbakade & köpte även en julklapp till skrållan, ett nytt hjul som inte låter som en jordbävning så nu kan hon springa för liiiiiiivet :D
träffade även mammas chefs hund, ja jätte söt men en råtta i mina ögon hihi..

nu sussa, ny dag imon vilket menas med jobb :)

hoppas ni haft en fin & mysig jul :)

natti poss

Ovido - Quiz & Flashcards